2011 – een terugblik(je) in foto´s

Net las ik dit prachtige blog van Smaakmaakster , met haar (eet)beelden uit 2011. Ze merkt hierin op dat het beeld misschien vertekend is, omdat ze de momenten niet laat zien waarop het minder gaat. Maar merkt ze op, als ze kijkt naar de foto´s weet ze dat ze zich een gelukkig mens mag noemen.

Op de avond voor het nieuwe jaar voor ons echt begint, want vanaf morgen ´mogen´ we weer aan het werk :), vond ik dit een heel inspirerend blog. Het afgelopen jaar is in veel opzichten niet het makkelijkste jaar uit mijn (ons) leven geweest. Ik schreef er niet altijd uitgebreid over – maar de mensen die me wat beter kennen lazen het tussen de regels door of hoorden het via (Skype-)gesprekken, brieven, kaartjes en e-mails. Maar als ik terugkijk op afgelopen jaar, dan realiseer ik me dat ik toch kan en mag zeggen dat ik een gelukkig mens ben en een mooi leven heb.

Ik kan nu een heel sentimenteel verhaal schrijven over wie, wat, waar en waarom. Maar ook ik kies voor een terugblik(je) in beelden. Gewoon, mooie of leuke beelden, die mij een warm gevoel geven. En ik weet zeker dat met wat ik in 2011 allemaal geleerd heb, 2012 een prachtig jaar gaat worden. No matter what 🙂 Hopelijk geldt dat voor een ieder die dit leest.

Over Astrid

Duizendpoot, freelance tekstschrijver & redacteur & projectleider, wannabe schrijver van niet een maar twee boeken, fanatiek lezer, eigenaar webshop in kaarten Cardcetera, eigenaar tekstbureau Flytande, vrouw, zus, dochter, vriendin, hobby kok, dol op post, levensgenieter, hardloopster. Al deze onderwerpen komen (uiteindelijk) vast aan bod in een of meerdere blog berichten.
Dit bericht werd geplaatst in Ditjes en datjes, Foto´s en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op 2011 – een terugblik(je) in foto´s

  1. Anneke zegt:

    That’s my girl!!

    Geluk zit vaak in kleine dingen (is niet van mezelf overigens), maar met de moderne apparatuur, zoals een screensaver die je leuke en minder leuke momenten van het jaar laat zien op foto’s kun je heel tevreden en blij worden. Je ziet dan ook wat meer wat je wel hebt gehad, en daar mag je best wel eens vrolijk en trots van worden.

    Beiden veel plezier morgen,
    deddijo!

  2. Wondelgijn zegt:

    Ziet er leuk uit allemaal! Goed gedaan dus… 😉

  3. Kreeg er een warm gevoel van, blij dat je zo terug kijkt op een heel mooi jaar!
    -XXX- smama

  4. marjolijn zegt:

    het is een enorme rijkdom als je ontdekt: “ik toch kan en mag zeggen dat ik een gelukkig mens ben en een mooi leven heb.”. Koester deze rijkdom:-)
    Mooie blog! X

  5. Pingback: Het jaar 2012 in enkele foto’s | Met een wetenschapper de Duitstalige wereld in

  6. Pingback: Het jaar 2012 in enkele foto’s | Met een wetenschapper de Duitstalige wereld in

Geef een reactie

